ماجرای لگد الهه منصوریان به عطاران-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

ماجرای لگد الهه منصوریان به عطاران

الهه منصوریان، ووشوکار شناخته‌شده کشورمان، اتفاقی که در یک فیلم سینمایی رخ داد را تعریف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 03
کد خبر: ۹۰۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر الهه منصوریان که در سال‌های اخیر خیلی به حواشی موجود در فدراسیون ووشو توجه نداشته و با قدرت کار خود را در لیگ حرفه‌ای چین پیش برده، بعد از مدت‌ها تمرین در سرزمین اژد‌های زرد در یک مبارزه دشوار با قهرمان چینی که سابقه چندین عنوان جهانی داشت، شرکت کرد. الهه خیلی مقتدرانه روی رینگ ظاهر شد و رقیبش را در کشور میزبان شکست داد تا نشان دهد تمرینات سخت و طاقت فرسای او به نتیجه خوبی منجر شده است.


الهه منصوریان، بانوی ووشوکار کشورمان، از اتفاقی که در یک فیلم سینمایی رخ داد و لگدی که به صورت رضا عطاران زد گفت: بازی با آقای عطاران یکی از خاطره‌های دوست داشتنی من است. قرار بود من با لگد به صورت آقای عطاران بزنم و ایشان به خاطر نگرانی که داشتند مدام سر شان را می‌کشیدند.
هرچه می‌گفتم من پایم را کنترل می‌کنم آقای عطاران به من اعتماد نداشتند و سرشان را می‌کشیدند.


در برداشت نهایی آقای عطاران سرشان را نکشیدند و من هم، چون فکر می‌کردم ایشان سرشان را تکان میدهند پایم را دیرتر نگه داشتم و به همین دلیل با لگد زدم توی صورت آقای عطاران. (خنده)
بعد از این سکانس کلی از ایشان عذرخواهی کردم و آقای عطاران هم کلی خندیدند./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار